jesienne buty Mango

***

Dzisiaj spełniłam dwa obowiązki. Spełniłam się jako obywatel, inaczej rzecz ujmując – spełniłam swój obywatelski obowiązek, szukając przez dobre 50 minut, z biedną Nat na koturnach biblioteki, w której dane mi było głosować. Spełniłam też swój zakupowy obowiązek, i zakupiłam w Mango te cudowne jesienne buciki, niezwykle wygodne i wysokie jup *.* Jeżeli pamiętacie te z zeszłego roku od Ryłki, które pokazywałam Wam tu – kkklik , albo bardziej widoczne są tu: kkklik – te są równie wygodne. Oczywiście tamte buty mają w przeciągu kilku dni do mnie przybyć, jako że w środę odwiedza mnie Daddy, again. Jestem strasznym zmarzluchem i najchętniej już teraz śmigałabym w grubych rękawiczkach i moich butach Emu !

Ja zmykam odwieźć Nat i zrobić jakąś prezentacje na angielski, a później podłącze się do TVN’u i będę bacznie obserwować wstępne, wyborcze wyniki. Wierzę, że wspólnie siebie uratowaliśmy … Stawiam na frekwencje w granicach 39-40-41 % oraz różnicę między PO a PISem jakieś 3-4%, oby w dobrą stronę. Co wyjdzie z moich wróżeń – zobaczymy. Zaznaczam tylko że w LOTKA do tej pory trafiałam same trójki, jak już trafiałam, więc nie sądzę, żeby cokolwiek się sprawdziło. Ale większej frekwencji nie będzie, nie ma szans. A jak będzie to gratulacje rodacy … Pozdrawiam ciepło i zapraszam do oglądnięcia zdjęć butów i nie tylko (jak zwykle na żywo o niebo lepiej wyglądają) ! 😉

3 thoughts on “jesienne buty Mango

    • withi pisze:

      To jest H&M, ale z tamtego sezonu jeszcze, więc już jej nie znajdziesz ;-( Ale powiem Ci że też uwielbiam ten płaszcz, pamiętam że jak go tylko zobaczyłam to się zakochałam. Były jeszcze militarne i beżowe ; – )

Skomentuj

