Markus Lupfer i jego ubrankowe zoo

***

Zawsze staram się dość bacznie obserwować tygodnie mody, a zwłaszcza ten w Londynie. W tym roku najbardziej zafascynowała mnie kolekcja projektanta, którego szczerze mówiąc za bardzo nie znałam, tym bardziej, że od razu muszę zaznaczyć – nie siedzę w tych tematach tak jak podobno wypada obecnie. Interesuję się, owszem, ale to nie moja bajka, że tak to ujmę. Stąd nazwisko Markus Lupfer mówiło mi do tamtego dnia bardzo niewiele. Zresztą, co ja będę pisać, sami zobaczcie kolekcję dość zwierzęcą, a przy tym dziką i niezwykle inspirującą. Urzekły mnie nie tylko ubrania prezentowane na wybiegu, ale te proste, dość banalne a jednak nieziemskie swetry (nie tylko ze zwierzęcym motywem, ale wszystkie są genialne!) – swoją drogą, nie wiem czy Wy też widzicie to podobieństwo ubrań, które jakiś czas temu krążyły w znanych sieciówkach jak Zara czy H&M do ubrań od Marcusa? Ładnie się wzorują, ładnie ;-):

a najbardziej to i tak chyba zazdrościmy modelkom, co nie ? nie codziennie mamy szanse być małpkami, chociaż z drugiej strony …*.*

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Markus Lupfer i jego ubrankowe zoo

  1. sowa pisze:

    trochę upiorne. szczególnie małpka. 😐

Skomentuj

