mettalic thread in fashion ; Waarszawa, part 2

***

Hej. Tak jak obiecałam, postanowiłam wrócić tutaj z garścią nowych zdjęć, co też robię. Wczoraj, podczas buszowania w TK Maxx’i, okazało się, że sklep ten ma swoje pierwsze urodziny. Z tej też okazji musiałam sobie coś w nim zakupić i padło na szalenie modny tej jesieni sweter, przeplatany złotą nitką. Zarówno złote jak i srebrne, czy też miedziane, nitki wplecione w np grube swetry, już są hitem, a i mi się to okropnie podobają. Mój sweter jest ciężki do sfotografowania, gdyż ma niezmiernie ciekawy kształt – ściągacze zrobione z rękawów, a tak to jest dośc niesymetryczny, luźny, czyli taki jaki wprost wielbię, stąd postanowiłam uchwycić go już na sobie – inaczej przypominałby zapewne kawał, dziwnie wyglądającej szmaty ahaha. Mając rano wolną chwilkę, specjalnie dla Was wyszukałam zdjęcia, na których możemy zobaczyć właśnie takie trendy:

I uwaga … przeglądając internetowe złoża odkryłam w sklepie Asos niemal identyczny sweterek jak mój, z tą różnicą że ten jest srebrny i nieco krótszy. No i nie widać rękawków, więc w zasadzie nie wiem czy ma on ściągacze czy nie (chyba nie):

Miałam też okazję przyjrzeć się naszemu polskiemu fashion man – czyli Tomaszowi J, jako że też był na tym otwarciu, co nie było miłym doświadczeniem. Ah, i ciastka u pani Madzi Gessler pod Zygmuntem są tak cudownie delikatne i pyszne … szkoda że kosztują ile kosztują, bo bywalibyśmy tam częściej niż raz na jakiś czas. Ale na plus. Do tego cały wystrój jej restaurantee … coś pięknego i niezwykle stylowego.

Cieszę się okropnie, bo Tesco które mam obok bloku, ma cudownie prażone orzeszki ziemne na wagę. A najlepsze jest to, że chyba tylko ja o tym wiem … bo tylko ja je kupuję ❤ Co jest jeszcze lepsze, po drugiej stronie ulicy mam Lidla, w którym zawsze jest OLBRZYMI wór orzeszków ziemnych na wagę. Uh, coś mi się wydaje że niebawem będę zmieniać kolor włosów na bardziej rudy, jak trzeba będzie się w wiewiórkę transformować. No, ewentualnie w szynszyla *.*

Poniżej kilka zdjęć. Jest też jedno z wczorajszego wyjścia na ostatni w tym sezonie pokaz fontann. Do Barcelony, czy nawet Wrocławia, nie ma co porównywać … ale i tak był to mile spędzony czas – niestety nie pokażę Wam filmów, które mam nagrane, bo gadam w tle straszne głupoty, a niestety zdjęcia nie wyszły takie jakie powinny … no ale nic. Warszawa ma ten jeden, zasadniczy i cholernie ważny plus – obojętnie gdzie jesteś, o której jesteś i jak bardzo znasz, bądz też nie, to miasto – ZAWSZE wrócisz do domu. Doświadczyłam już tego dwukrotnie, raz nawet wylądowałam na dworcu zachodnim, bo pan z 523 powiedział że nie, że on już dalej nie jedzie i kurs się skończył. No supcio. Żegnam się ciepło, a jutro zaczynam zajęcia jejejejej:

8 thoughts on “mettalic thread in fashion ; Waarszawa, part 2

  1. vuze pisze:

    Otrzymałam wiadomość od WUMu i jestem I na liście rezerwowej na HS, brakuje mi [UWAGA!] 0,2pkt, żeby się dostać hahaha 😀 co parodia.. ^^ no,ale trudno, nawet jak się dostanę, to zostaję w Pzn, bo i tak zajęcia już się zaczęły, a bez sensu rzucać wszystko i na szybkiego szukać czegokolwiek w Wawce, mehh,co za życie^^

    • withi pisze:

      My jedliśmy naleśniko-ciastka, no normalnie mistrzostwo, a do tego delikatna kawa. W sumie czad, ale myśl, że miałabym za takie coś kilka kilogramów orzeszków ziemnych jakoś mnie przeraża ahahah. Lody cynamonowe – coś idealnego dla moich kubeczków smakowych.

      Aż tak źle tam w Poznaniu? A jak miasto? Moja koleżanka też tam już się przeprowadziła ; – )

      • vuze pisze:

        Zawsze byłam anty-Poznań, ale miasto mi się spodobało. Dziewczyny na roku mam bardzo sympatyczne i takie, że da radę z nimi nawiązać kontakt, nie jakieś aspołeczne. Tylko z moim współlokatorami ciężko mi się zżyć, ale myślę, że to kwestia czasu, oby!

        No niestety, Gesslerowa ceny to ma^^ ale raz na jakiś czas warto pójść 🙂

Skomentuj

