15 of september ; zdmuchiwaliśmy gwiazdy …

***

Pamiętasz – stawaliśmy często przy oknie i zdmuchiwaliśmy gwiazdy … Bo w życiu każdego z nas przychodzi taki moment, kiedy przestajemy się nad sobą użalać, kiedy W KOŃCU przestajemy się nad sobą użalać … ponieważ nie poznajemy swojego odbicia w lustrze, boimy się podnieść głowę i stawić czoła przyziemnych, życiowym problemom, boimy się tego, co czeka na końcu i tego, że może być jeszcze kiedyś dobrze. O ironio, to ta świadomość szczęścia, które i może nie jest na wyciągnięcie ręki, jak w bajkach, lecz wymaga od nas długoterminowego wysiłku – jest najcięższa. Wtedy właśnie przestajemy się nad sobą użalać. I ja stoję obecnie w tym martwym punkcie. Mogę iść do przodu, a myśl o tym burzy moją spokojną i błogą do tej pory egzystencję. Mogę się cofnąć i wrócić na to przytłaczające dno. Mam w przeszłości moment, kiedy to kompletnie odsunęłam się od rzeczywistości, jednocześnie do niej należąc. Nie zależy mi na zrozumieniu innych, zależy mi na zrozumieniu samej siebie. I celów, stawianych sobie każdego dnia. Pytanie tylko – gdzie te cele?

Bo dzisiaj zaczynam siebie na nowo. Bez 15 centymetrów czuję się lżejsza i wypełniona optymizmem po brzegi. Delikatnie dotykam mojego ‚make a change’, Majkel aksamitnie śpiewa mi do ucha, a ja zmieniona w pył ukrywam się, uciekam tak w noc jak i w dzień. Widzicie ten zapał i mobilizację w moich oczach? To fajnie, bo ja też.

PS: Jak można zjeść 9 dużych jabłek ahahaha? W końcu wyglądam jak w ciąży, like it ! ❤ Poza tym, powolutku się pakuję i kupuję dużo za dużo. Niebawem pokażę Wam moją wielbłądzią bądź ‚sarnią’ (tak, teraz kolor wielbłądzi czy toffi zwie się sarnim -.-) marynarcie mrau *.*

PS1: Josh, you raise me up, so I can stand on mountains. And I am really strong, when I am on your shoulders, you raise me up to more than I can be. Thank you & your music.

PS2: Change your words. Change your world.

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „15 of september ; zdmuchiwaliśmy gwiazdy …

  1. tearasberry pisze:

    też ostatnio dużo schudłam z włosów i też dobrze się z tym czuje, pozdrawiam 🙂

  2. tearasberry pisze:

    bez 15 cm.. tzn.:-) ?

Skomentuj

