dreams are made of us

***

Potrzebuję tylko srebrzystej rosy, złocistej jesieni i liści we wszystkich barwach tęczy. Przewracam się na prawy policzek i tak trwam, unoszona przez marzenia, które czekają na spełnienie, tuż pod niebem. Kurczę się w swojej bezsilności, czasami płaczę, i ranię sobie twarz, płonącymi łzami. Czasami też się śmieję, radość kiełkuje, a wszyscy obok nagle są tacy szczerzy, otwarci, mili. Tylko dlaczego depczą moje kwiaty? Ostatnie resztki mnie.

‚A gdy mnie sen zmorzy, zakradnij się i pozbaw mnie twarzy.
Powoli zedrzyj skórę
– uwolnij mnie,
od rysów tych przeklętych.
I nową daj tożsamość

–  nauczę się, nauczę jej na pamięć
A kiedy już się spełni

bezkarna tak i naga, przejdę ulicą.’

***

PS: Jakiś czas temu, inspiracja pewną, cudowną osobą, wróciła z podwójną, a nawet potrójną siłą. Oh, jejeje. Inspiruj mnie dalej, cudowna istoto, a dojdę daleko, daleko i jeszcze dalej. Z Twoją pomocą nie widzę innego rozwiązania, co mnie cieszy, nie powiem.

PS2: Jutro będę już nieco inna, w końcu ❤

PS3: Na FS ktoś poprosił mnie, abym zrobiła zdjęcia mojego nowego, warszawskiego pokoju. Z przyjemnością, jak tylko tam zamieszkam i się w miarę ogarnę i urządzę ; – )

PS4: Chcę już studiować ! ;-( (wiem, że 10 października pewnie zmienię zdanie ;-))

PS5: Torba z Reserved w rzeczywistości jest brzydka i ble. Hm, mogłam się tego spodziewać … Więc szukamy dalej ; – )

That if you fall, stumble down – I’ll pick you up of the ground

2 thoughts on “dreams are made of us

  1. ehhh pisze:

    Wracając do torby, kupiłam sobie ją ostatnio i jest śliczna, nie dość że mega stylowa, to jeszcze bardzo pakowna w sam raz, aby spakować się na cały dzień zajęć na uczelni, nie wiem czego szukasz… wątpię ze coś fajnego znajdziesz, bo nic pakownego nie ma, ewentualnie w Zarze widziałam piękna brązową torbę z kożuchem, a reszta to śliczne małe torebeczki… W sumie to dziwnie się poczułam, czytając ze moja torba jest brzydka, fajnie wiedzieć…

    • withi pisze:

      Po prostu była inna niż moje wyobrażenie o niej, po zobaczeniu zdjęć – to wszystko. Nie podobało mi się głównie to, że nie była ‚gładka’. Ja jednak szukam czegoś innego, niestety tak jak napisałaś – wszystkie ładne, są z reguły małe, a szkoda … I każdy ma prawo do oceny, o ile ludzi nie oceniam, zwłaszcza ‚po okładce’, tak przedmioty chyba mogę 😉

Skomentuj

