szukaj mnie w liliach

***

Serce z wyprzedaży, szczęście z promocji, z szerokim i kłamliwym kłamstwem na mej twarzy – uśmiecham się, stojąc w kolejce do lawendowej imaginacji . I wiesz, czasami w ciemności biegnę za Tobą, ale Ty nie czujesz, nie widzisz, nie słyszysz. Biegnę za Twoim głosem, po omacku wyciągam dłonie przed siebie, dotykam powietrza, które i Ty przed chwilą, opuszkami palców, przez przypadek dotknąłeś. Dopasowuję się do ich kształtu, tworząc zapomnianą jedność, a Twój głos staje się coraz mniej wyraźny. Bo przecież wszystko nam się śni, ja Tobie, a Ty mi. Bo wcale nie ma nas, nie dziejemy się …

Powietrze brutalnie drapie me policzki. Wiesz jak ciężko się nie rumienić, gdy jesteś tylko nocnym złudzeniem? Lekkim marzeniem, spokojnym pragnieniem. Nawet rzęsy poruszają się niebezpiecznie. A ja chciałabym tak po prostu, szczęśliwa o poranku, zbiegać po schodach w ramiona delikatnej mgły. I być tą malutką kropeczką, na szyi żyrafy.

Codziennie wieczorami, wymyślam swój kolejny dzień. Spokojna i przepełniona marzeniami, układam się do snu. Nie obudź mnie – jestem wysoko, ponad tym wszystkim.

***

Ikea – sklep, w którym drzwi oznakowane napisem: wyjście, mogłyby w zasadzie nie istnieć. Przy okazji kasy też … chyba, że nie ja płacę. Powoli zwożę mój 19nasto letni bagaż na warszawskie ziemie. Smutno mi, i boli mnie skóra – jestem chora, that’s all. Roger jest cudowny, gra cudownie, a wygląda cudownie za cudownie. Finał jest nasz, skarbku. A jak nie, to i tak jesteś 30letnim Mistrzem, a jakieś młode wypierdki, zwane Novakami i Pachami, nie dorastają Ci nawet do pięt, a i ich osiągnięcia, to kropla w oceanie Twych osiągnięć. Josh Groban znowu mnie w sobie rozkochuje (kto nie obejrzy poniższego live – ten jest idiotą, i tyle. za każdym razem jak słucham wersji na żywo, mam takie ciary, jest mi zimno i ryczę, więc chyba warto, naprawdę), a wczoraj Tat chciał mi dać prowadzić furę, bo jak stwierdził: ciągle jest prosto, więc możesz sobie jechać. Odpowiedziałam tylko, że do takich zabaw, to ja się muszę mentalnie przygotować, zwłaszcza jak nie mam jeszcze papierka, że mogę jeździć, a nie, takie hop-siup. I szkoda że się nie zgodziłam, bo nas panowie policjanci złapali, tak nam się do domu śpieszyło ;<

Boję się. I wmawiam sobie do bólu, jak tylko najlepiej potrafię, że przecież czasami, żeby iść naprzód, musimy się cofnąć. A sny to e-maile od duchów. Cofnęłam się już, posiedziałem trochę na samym dnie i w końcu znalazłam w sobie te ukryte pokłady siły, by odepchnąć się jak najmocniej.

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „szukaj mnie w liliach

  1. zakręcona pisze:

    Właściwie to Ty powinnaś isc na jakiś MISH albo dziennikarstwo, a nie na położnictwo🙂 Albo najlepiej na 2 kierunki :D! i jako że formspring jest dla mnie czarną magią, zadam Ci tutaj pytanie: Czy poleciłabyś jakiegoś naprawdę dobrego dermatologa w Rzeszowie?
    A i jeśli masz już spis notatek na bloga😉 to czy możesz dodac coś o pielęgnacji wlosów ( szczególnie cienkich )?

    • withi pisze:

      Planowałam kiedyś, ale studiowanie dziennikarstwa to największa głupota … Także. No ale dziękuję, bo to chyba komplement jest *.*
      Jest jest Twoje pytanie tam, ale ja będę odpisywać na FS raz na jakiś czas, bo teraz nie mam czasu. ‚Hurtowo’ że tak powiem.

      Dermatolog – ja polecam panią Rusin – jest genialna, g-e-n-i-a-l-n-a ! Ale cholernie ciężko się zapisać, tak jak pisałam w jakiejś notce – teraz możesz się zapisać na rok 2012 ;| Mi się udało, bo mam lekkie wtyki, no ale bądz co bądź ludzi ona tyle przyjmuje, że szok. A przy tym jest naprawdę rzetelna i porządna, a to rzadkość w dzisiejszych czasach.

      Spis notatek? Ee nie, u mnie to spontanicznie wychodzi. Włosów cienkich nie posiadam, więc wolałabym się jakoś szczegółowo nie wypowiadać, ale kilka podstawowych wskazówek mogę napisać – czemu nie ; – ) Ale to za jakiś czas, teraz nie mam do tego troszkę głowy.

      Pozdrawiam !🙂

  2. Gloves pisze:

    Piękne zdjęcie. Pięknie piszesz.

  3. vuze pisze:

    Ten formspring to ciekawa sprawa, ale z tego,co tam sobie poczytałam, to niektórzy zadają chore pytania o.O ale wiadomo, zawsze trafią się jakieś wyjątki🙂

    Wyobrażam sobie, ile masz tych rzeczy do zabrania, np. ja nie wiem jak się zabiorę😛 haha🙂

  4. m. pisze:

    Cudownie piszesz. Widzę w tym wiele siebie.

Skomentuj

