nasza narodowa chluba i jej wdzianko

***

Generalnie wszelkie tematy związane z wyborami miss, miss-nastolatek, miss-przedszkolaków, miss-pielęgniarek, miss-aktorek, miss-kobiet w ciąży itd. omijam szerokim łukiem, bo najzwyczajniej w świecie mnie to nie interesuje. Może moje podejście do tematu jest głupie i nieco powierzchowne, ale uważam że wszelkie, tego typu konkursy, są lekko próżne (no, może oprócz Miss Wege *.*) Jednak, jako stały bywalec Pudla, zostałam zaznajomiona z naszą obecną reprezentantką kraju, i powiem Wam szczerze, naprawdę szczerze, że mamy wielkie szanse! Rozalia jest naprawdę śliczną dziewczyną, w dodatku ma odcień włosów o jakim marzę i do jakiego dążę (truskawkowy blond w najlepszym wydaniu, moi mili !<3), a co najważniejsze – uszyto dla niej, na tę okazję, suknię … po prostu tak cudowną, piękną, obrzydliwie gustowną, że pierwszy raz, jak ją jakiś czas temu zobaczyłam, musiałam wkładać oczy do oczodołów i aż zapisałam sobie ją na dysku. Suknie ma swoich zwolenników i przeciwników, ja należę do tej pierwszej grupy, definitely. Wygląda jak ślubna, z jakimiś wiejskimi motywami, ale walić to – naprawdę mamy szanse! Także trzymajmy kciuki, choć jak mniemam skończy się jak zawsze, i come on girl – Ty przynajmniej nie skaleczyłaś naszego narodu, tak jak Twoja poprzedniczka, co jest już sporym sukcesem. Dla tych którzy nie pamiętają (randka w McDonaldzie może być naprawdę przekonywująca, prawda? ;>):

O ile narodowa suknie jest cudowna, tak ta druga – wieczorowa, nie jest już aż tak oryginalna. Ale i tak piękna, bo ja przecież wielbię wszystko co posiada koronkę ❤

Zmykam na US OPEN. A Wam, jak się podoba ta sukienka? Jesteście za, czy przeciw? ;> Według mnie jest to naprawdę coś nowego i nawiązuje do polskich tradycji i kultury, więc why not? Zobaczymy jak zostanie odebrana przez świat … aż sobie sprawdzę kiedy te wybory w ogóle są, bo w temacie nie siedzę. Pozdrawiam, już drugi raz dzisiaj 😉

3 thoughts on “nasza narodowa chluba i jej wdzianko

  1. vuze pisze:

    Narodowa suknia jest cudna, jednak ja zmieniłabym w niej kilka elementów, np. moim zdaniem zamiast tylko czerwonych końcówek sukni, powinny być zakończenia we wszystkich odcieniach tych wyszytych wzorków. I ten ‚tren’ jest trochę kiczowaty. Ale poza tym jest ok 🙂

    Jej poprzedniczka to tak mówiła po angielsku jakby miała się za chwilę udławić, i ta randka w McKwaku rotfl 😛

  2. Rigby pisze:

    Mi zdecydowanie bardziej podoba się kreacja wieczorowa… Ale nasza reprezentantka figurę i buzię ma prześliczną, więc zgodzę się z Tobą – szanse są i to spore!

Skomentuj

