VMA 2011 i nowa kolekcja OPI

***

Stres mnie niebezpiecznie zżera od środka, zabijam więc go nieprzyzwoitą ilością migdałów (500g wlazło … -.-), zamawianiem pędzli na allegro (właśnie zamówiłam dwa Maestraczki <3) i oglądaniem kolejnych sezonów One Tree Hill. Jednak postanowiłam pochwalić się, że tak, właśnie tak – byłam jedną z wieeeelu osób, która miała okazję zobaczyć NA ŻYWO że Bee, cudowna królewna, księżniczka, piosenkarka, kobieta – Beyonce – spodziewa się bobasa ! Wszyscy rodzą dzieci, tu, tam, wielkie brzuchy na ulicy, w autobusie, w drogeriach, w parkach, opatulone cudownymi, luźnymi sukienkami i tunikami – a ja siedzę i mnie zazdrość zżera ;< Zazdrość o bobasy w brzuchu + stres = średnio dobrze. Wracając do najcudowniejszego, muzycznego wydarzenia roku – gala VMA i tym razem spełniła moje wszelkie oczekiwania. A dzisiaj noc z Rogerem❤

Pokaże Wam jeszcze cudowną, nowiutką i świeżą kolekcję lakierów OPI, inspirowaną Muppetami – niezwykle ciekawe i już czekam na jakieś ceny w granicach 40zł/sztuka na allegro. Które Wam się podobają? Moi faworyci to te lakiery powiększone😉

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „VMA 2011 i nowa kolekcja OPI

  1. anonimowa Agata pisze:

    kolorki super:) mm migdały! I like it!<3

  2. ojjj, wszystkie są piękne *_*. tylko trochę drogo by wyszły niestety😦 póki co będę się delektować mniej burżujskimi lakierkami ;p
    // mniam, migdały ;> !

  3. vuze pisze:

    Kochana, wygrałam w Poznaniu casting na współlokatora haha😀 [zresztą co mieszkanie, to był castingg.. o.O ] ale mieszkanko cud miód i orzeszki, mam nadzieje,że później współtowarzysze nie okażą się jakimiś wariatami, w negatywnym tego słowa znaczeniu😉

  4. vuze pisze:

    Aś, Ty to masz chyba jakąś obsesję na punkcie kosmetyków wszelkiego rodzaju ^^

  5. lena pisze:

    jak OPI to tylko ebay – można dostać prawie za bezcen😉 a nowa kolekcja rzeczywiście godna uwagi, zwłaszcza te glittery !

    • withi pisze:

      Niby tak, mam tam konto ale kilka razy się zawiodłam, więc nie zamawiam. Przykładowo kiedyś przysłali mi złą spódniczkę Kiri – i nie chcieli jej zamienić. Wiem że to tylko jakiś przypadek, ale się troszkę zraziłam😉 Mi ten niebieski i zielony przypadł do gustu. Ten zielony trochę cieplejszy ale bardzo podobny do OPI Sereny😉

Skomentuj

