muzyczka i inne

***

Ale jestem z siebie dumna! Już jakiś czas temu dopadła mnie chęć wydania grubych pieniędzy i skompletowania mojej kolekcji pędzli do samego końca i tadam … właśnie spełniłam czwarte postanowienie na rok 2011 ! Maestro, Sigma, Inglot … brakuje mi jeszcze kilku (mam dwa skunksy nawet hih *.*), jak przylecą do mnie to się pochwalę. Każda kobieta, która kocha pędzle, rozumie mój samozachwyt i w ogóle, ah ah! Ponadto założyłam sobie wieeeeelki zeszyt pt: My beauty book, który codziennie wypełniam moimi trikami, siedzącymi w głowie od dawien dawna, i niektórymi nieco zapomnianymi i niepielęgnowanymi … I może to narcystyczne, ale drogerie, Sephory, Douglasy i inne, to zaraz po Topshopie, Zarze i sklepie zoologicznym, najlepsze miejsca do spędzania wolnego czasu. Rzecz jasna jak dysponujemy gotówką, a nie *.* (jak nie dysponuję to nigdzie się nie ruszam, bo nie lubię tego uczucia, że nie mogę kupić tego i tego i jeszcze tamtego ;<)

No ale do rzeczy, bo przyszłam tutaj dzisiaj, żeby wrzucić muzyczne propozycji ostatnich dni (dwie pierwsze pozycje to świeżutkie, jak bułeczki maślane z piekarni, teledyski, które pojawiły się w sieci, w ostatnich dniach, so enjoy!)

Co ponadto? Jutro atakuję działkę babci z Zamościa, a dlaczego? A dlatego, że babi ma na niej tyle malin …. że nawet mój żołądek na samą myśl staje się taki mizerny, malutki i skurczony, i nieśmiało pyta: kochana właścicielko, gdzie ja je wszystkie zmieszczę? ;(

Trzymajcie się i módlcie się o jakiś deszcz dla podkarpacia, bo nas tu ostro suszy. Ciumasy bobasy ; – )

Jezu o.O

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „muzyczka i inne

  1. vuze pisze:

    Nie no bardzo świetny makijaż, taki że w życiu nie wyszłabym tak na miasto..😛 makabra o.O wgl nie rozumiem tej kreski na powiece😛

Skomentuj

