back to blogging ; zdjęciowo-objętościowo

***

Down with the sickness. Diagnosis : Bieber Fever! -.-

I jestem tu znowu, tak jak obiecałam, z moim małym, poukładanym światem. Potrzebowałam takiego totalnego odcięcia od internetu i od innych, mniej czy bardziej toksycznych, rzeczy, tudzież osób. Sama jestem w szoku, że wytrzymałam aż tyle, wylogowana z większości portali i stron, na których się udzielałam. Wracam przepełniona pozytywną energią, siłą, optymizmem i witam się z Wami moimi jasnymi włosami hi *.* Co się działo ponadto, bo bądź co bądź tydzień to kupa czasu. A no wiele …

– najważniejszy news, prosto z mojego życia – byłam u lekarza na kolejnych badaniach, zabawach w pobieranie krwi, mierzeniach, strutututu i jestem pozytywnie nastawiona, jeżeli o moje wewnętrzne sprawy chodzi ! ; – )

– wprost nie mogę doczekać się przeprowadzki – zrobiłam już nawet listę co muszę kupić i wziąć, co ciekawsze, w końcu odebrałam zdjęcia od fotografa (ponad 200 zdjęć o.O) na tablicę korkową i wycięłam wielkie foty Rogera z kalendarzów

– jestem coraz bardziej blondi, co jest nawet widoczne na poniższych zdjęciach (na razie mam na głowie kolor, zbliżony, a praktycznie identyczny jak mój naturalny – fryz zszedł mi do niego na moją prośbę, co zostało w domu powitane: Aś, dawno nie widziałam Cię taaak naturalnej ahahah) Następne schodzenie już niedługo, potem podcinam włosy o jakieś 10cm i daję im odpocząć. Jeżeli przy tym temacie już jestem, polecam ogromnie te dwa specyfiki do włosków:

– sprzątałam ostatnio w półkach gdzie mam książki i zeszyty, i poryczałam się nad moim olbrzymim zeszytem z biologii (rok temu namiętnie przyswajałam biologiczną wiedzę, było tak niewinnie i tajemniczo – ta niepewność o swoją przyszłość, maturę, studia, ostatnia klasa liceum przede mną … a teraz? teraz jestem stara, brzydka i nie ma już żadnych tajemnic, sic -.-) W dodatku znalazłam zdjęcia klasowe z 1 i 2 klasy LO, nad którymi też się poryczałam, jak zobaczyłam moje tamtejsze pyzy i to, jakim słodkim bobasem wówczas byłam. Znalazłam jeszcze multum innych, szkolnych pamiątek, nad którymi standardowo już – ryczałam … sentymentalny i wrażliwy ze mnie człowiek, that’s all

– urosły mi cycki, do dupy (tzn nie że do dupy, tylko ten fakt, że urosły, jest do dupy)

– znudziła mi się Emma na tapecie, to padło na Milę:

– Jess Alba urodziła drugą córeczkę, czyli tak jak obstawiały moje, bacznie-obserwujące-kobiety-w-ciąży, oczy (wiecie, jak girl to rośnie pupa i generalnie wszystko, z kolei jak boy to tylko brzuch – chcę więc chłopczyka, besides – Rogera).

– jak już przy Rogerach jesteśmy, pan Federer w przyszłą niedzielę zaczyna mój ukochany, najcudowniejszy WS, rzecz jasna o US OPEN mowa. Wygra – rozpłynę się ze szczęścia i zostanie po mnie czekoladowo-orzechowa plama na podłodze, przegra – dam mu buziaka przez telewizor i kopa w pupę, to wszystko. Także come on Mistrzu, pokaż tym wszystkim antyrogerom, że jeszcze coś tam grasz, a nie tylko przystojnością i pięknością grzeszych, której oni rzecz jasna Ci zazdroszczą, do tego stopnia, że Cię nienawidzą (ah ten świat, full of love)

– po głębokich analizach i obserwacjach – szynszyle gubią futro w stresujących sytuacjach, dosłownie wypada z nich garściami, ale że mają tego futra dość sporo, nie obawiam się o ubranko Rogera Majkela (coś ten wpis niebezpiecznie przesycony rogerami, to raz, a dwa – to podobnie do moich włosów, wypadają garściami, a i tak ich objętość na mojej głowie pozostaje taka sama -.-)

– na stacjach BP za tankowanie można otrzymać kubki (Rzym,Paryż,Londyn) a później zgłosić się do konkursu RMF FM i w każdy piątek ktoś może wygrać wycieczkę do wybranego miasta ; mi się niestety nie udało, za to w pierwszym losowaniu, na które akurat trafiłam, wygrała jakaś dziewczyna z Rzeszowa, co mnie cieszy – poza tym, kubki są naprawdę urocze i o niebo lepsze niż marne filmy, które rozdawali ostatnio ;|

– patrzcie jak świetnie można urządzić malutkie mieszkanie, no odjazd: kkklik

– Sylwia K będzie ze mnie bardzo dumna – po trzech latach zabrałam się za ‚Jeźdzca Miedzianego‚, jedną z najlepszych powieści, które ujrzały światło dzienne, i nie ma strony, przy której nie ryczałabym … ciaaaary Jeanne, ciary ! Ha dostałam jeźdzca❤

Inne, nagromadzone przez te kilkanaście dni, zdjęcia:

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „back to blogging ; zdjęciowo-objętościowo

  1. awwkward pisze:

    Jeździec Miedziany to wspaniała powieść, zgadzam się, chyba tylko niedoceniona, bo mało popularna. Jest w moim książkowym top 3🙂

    Pozdrawiam!

  2. Katryna pisze:

    Bardzo ładny blond!
    Ale chciałam się spytac co przedstawia tatuaż koleżanki?

  3. vuze pisze:

    Mój komentarz gdzieś wsiąkł😦
    jeszcze raz!

    Co do Twojego Szynszylka, to ja mam podobnie, bo również włosy wychodzą mi garściami w stresujących sytuacjach o.O
    I przyznam, że trudno jest mi się przyzwyczaić do blond Aś, ale szczerze mówiąc [choć jak widzę poprzedniczki są na tak:P] to moim zdaniem do twarzy było Ci we włoskach ciemniejszych🙂

    BuziakI!

  4. eMka pisze:

    Po prostu uwielbiam takie wpisy!🙂

  5. anonimowa Agata pisze:

    bardzo fajny kolorek włosów, dobrze że jesteś już tęskniłam za Twoimi wpisami:)

  6. Emily pisze:

    włosy.. cudowne.
    piękny i uroczy uśmiech🙂

  7. Linn pisze:

    cudownie Ci w tych włosach! *.*
    ps. znalazłam mieszkanie, za tydzien podpisujemy z dziewczynami umowę, tak więc w końcu będzie wszystko z głowy !

  8. Gloves pisze:

    Pięknie wyglądasz ! Masz niesamowite włosy ! Już Cię kiedyś o to prosiłam – mogłabyś powiedzieć coś więcej na temat pielęgnacji? Albo złączyć to w jakąś jedną całość … Byłabym wdzięczna. Naprawdę wyglądasz super w tym kolorze, o niebo lepiej niż w ciemnych !😉

Skomentuj

