bez ciebie tracę siebie

***

Kobiety mają bardziej złożoną osobowość niż mężczyźni. I tak: myślą nawet o myśleniu, wspominają wspominanie, nakładają podkład na podkład. Czasem żeby odkryć prawdziwą głębię trzeba przedzierać się przez kilka warstw, panowie.

masz piękne palce u stóp. to rodzinne?

PS: I na najnowszą kolekcję See by Chloe również trafiłam. Jezu kochany, te ich beże, te ich karmele … to jest tak szlachetnie piękne, że mogłabym nawet zrezygnować ze szpilek Christiana dla tych ciuszków, jakbym musiała wybierać. … ; – ( Ale i nie mogę wybierać, i nie wydam kilku tysięcy na płaszcz … no, chyba że pan Federer się obudzi, again -.-

PS2: Spadam do Warszawy, again. Faktycznie takie jeżdżenie 5 godzin w jedną stronę, może być lekko męczące, ale damy radę. Silna ze mnie girl, przecież.

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „bez ciebie tracę siebie

  1. AHy pisze:

    jak miło tu🙂

  2. Korallina pisze:

    beże i karmelki – ach, warstwowość kobiet – ach, uwielbiam Twój blog

  3. vuze pisze:

    AŚ, wysłałam Tobie wiadomość na Twojego e-maila asia_poliwka@onet.eu.. jestem w Wawie, korzystam z nie mojego kompa i za bardzo nie mogę zainstalować gg:)

  4. maleństwo pisze:

    kochana mogłabyś napisać kiedyś jak robisz te prześliczne koczki na czubku głowy? :)))

  5. vuze pisze:

    Warsaw<3
    Ja dostałam się na HS do Poznania i jadę jutro zawieźć papiery, ale papiery na pielęgniarstwie nadal trzymam, bo jeszcze nie wiem,co wybiorę. Wolałabym studiować w Stolicy, a na wum'owskim HS jestem 6na rezerwie o.O tak wolno rezygnują ludki, że trafia mnie szlag za przeproszeniem. Mam nadzieję, że nikt chamsko nie blokuje miejsca [tak jak ja na pielęgniarstwie:P] i nie zrezygnuje sobie nagle tydzień przed rokiem akademickim ;P

    jak tam z Twoim położnictwem?
    Pozderki ! ^^

  6. mrsjunegirl pisze:

    Świetny blog. Zaintrygował mnie bardzo. Widać, że interesujesz się modą i robisz to, co lubisz😉
    Nie wiem czy informujesz o nowościach, ale jeżeli tak, to byłabym chętna/ sleepylens.wordpress.com

Skomentuj

