with u, i’m born again

***

When we say things like „people don’t change” it drives scientists crazy because change is literally the only constant in all of science. Energy. Matter. It’s always changing, morphing, merging, growing, dying. It’s the way people try not to change that’s unnatural. The way we cling to what things were instead of letting things be what they are. The way we cling to old memories instead of forming new ones. The way we insist on believing despite every scientific indication that anything in this lifetime is permanent. Change is constant. How we experience change that’s up to us. It can feel like death or it can feel like a second chance at life. If we open our fingers, loosen our grips, go with it, it can feel like pure adrenaline. Like at any moment we can have another chance at life. Like at any moment, we can be born all over again.

Papierki złożone, teraz tylko pomyślę czy położnictwo czy pielęgniarstwo ; Harry był tak cudowny, że podczas filmu poryczałam się sześć razy, a na końcówce idealnie dopasowałam się do warunków panujących na zewnątrz (też kochacie pogodę, kiedy to pada tak, że generalnie macie basen w butach, a dodatkowo jest duszno i obrzydliwie? a kochacie taką pogodę o trzeciej w nocy, kiedy to wypada wrócić do domu, przy okazji myśląc o każdym następnym kroku i soczewkach na oczkach, które niebezpiecznie dają o sobie znać? uh, love it -.-) w związku z czym, wyglądałam jak bóbr ; co jest niewybaczalne – przez te właśnie soczewki, przysnęłam na AŻ 5 minut, ale tak czy siak planowałam iść na kolejny seans, co zrobię zaraz po powrocie ; Severus ! 😦 ; szkoda że jazdy mam dopiero w poniedziałek … ‚pobrumałabym’ sobie ; – ( ; nie mogę się doczekać urządzania warszawskiego mieszkanka ! ❤ (Tat będzie kursował z ubraniami ahaha) ; i powoli zaczynam bać się tej samodzielności, która czeka mnie za kilka miesięcy …

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „with u, i’m born again

  1. Roma pisze:

    Hej. na wstępie napiszę że bardzo lubię tu zaglądać. Dowiedziałam się z notek, że twój brat studiuje w Warszawie na politechnice. Co on studiuje, bo sama wybieram się na tą uczelnię i już nawet się dostałam? Jak mu się tam podoba? I też mieszkam na podkarpaciu i boję się tej odleg łości, boję się że przez te 380km będę bardzo rzadko bywać w domu … Ty planujesz tak jak są jakieś dłuższe przerwy, np święta, czy częściej?

    Ja też czekam na opowieści wprost z Twojego studenckiego już życia ! Piszesz z taką pasją, a przy tym tak lekko i ciekawie, że jak ktoś tu wejdzie, to będzie wchodził po kilka razy dziennie. (z autopsji)

    Pozdrawiam
    Roma !

    • withi pisze:

      Hej ! Tak tak, studiuje na PW budownictwo, teraz idzie na 3 rok, ale ma naprawdę ciężko i ledwo wyrabia. Strasznie trudny kierunek … ale uczelnię chyba chwali i poznał mnóstwo ciekawych ludzi, więc tu duży plus. Ja planuję bywać częściej (mój brat przyjeżdza nawet tak raz na dwa tygodnie, ale on przyjeżdza motorem, więc to czysta przyjemność). Na początku pewnie będę wtedy, kiedy będą dłuższe przerwy, ale jak już się zaklimatyzuję to będę bywać częściej.

      Dziękuję i pozdrawiam 😉

  2. Loka pisze:

    Słyszałam, że różnica między pielęgniarstwem i położnictwem jest tak, że położna jest „partnerem” lekarza, a pielęgniarka – „służącą”.
    Poza tym dzieci na położnictwie… : )

    Szkoda, że nie wybrałaś SGGW ; (

    • withi pisze:

      Oj tak, no ale jeszcze myślę.
      A Ty w końcu SGGW ? 😉 A pamiętasz, początkowo planowałyśmy razem diet … ; – (

      • wampir pisze:

        Mhm… 😦 Ale CKE nie miało litości…

        Jednak zootechnika bardzo mi odpowiada, a Ty możesz (i wręcz powinnaś) startować na dietetykę do oporu 🙂

  3. ciocia zło pisze:

    u was jakoś długo te rekrutacje przebiegają 😉 ja w moim Szpecinie od 7-go znam listy z obu uczelni, na które składałam i już mogę się nazwać studentką bo wszystko pozałatwiane

    fajnie ci z ta warszawką ;D

    • withi pisze:

      Ciocia, ciocia – odzywaj się częściej, bo ja nie mam innej możliwości, innej drogi by się z Tobą porozumieć, niż ten blog ! Pisz mi jak tam matma, i na czym w końcu wylądowałaś ? ; ) W Szczecinie chyba jest Nulka?

      Fajnie, czy nie – możesz mnie odwiedzać *.*

      • ciocia zło pisze:

        O maturach nie mówmy może jednak xD
        Dostałam się na fizjoterapie ( 😮 ) i na inżynierie materiałową. Wylądowałam na tym drugim. A co, będę panią inżynier!
        I tak, Nula w Szczecinie na Uniwerku siedzi 😉 Gdzieś ją dorwę kiedyś!

        Nie zapraszaj bo się pewnego dnia wproszę ;P

        • withi pisze:

          Właśnie Nulka coś się do mnie nie odzywa, nie wiem o co chodzi. No nic, jak ją spotkasz to daj jej ode mnie federerowego buziaka ahaha ; – ) I wpraszaj, wpraszaj, będzie mi bardzo miło 😉 Jestem bardzo otwartą i gościnną osobą, a zwłaszcza dla tenisowych ludzików *.*

          Ja wybrałabym fizjo, ale Ty to Ty, matematyczny człowieczku 😉

  4. Pienotchka pisze:

    Cześć 🙂
    Postanowiłam się ujawnić xD
    Czytam Twojego bloga już kilka miesięcy i pewnie nieźle nabijam Ci statystyki xD
    Szczerze, to już nie mogę się doczekać kiedy już będziesz na studiach i będziesz opisywać na blogu co tam się u Ciebie dzieje 😉

  5. vuze pisze:

    słyszałam że w Wawie była taka ulewa, że jakaś droga zapadła się i nie ma dojazdu z którejś tam strony, także niewesoło 😛
    mnie przeraża szukanie mieszkania w tak dużym mieście, pamiętam że we Wro było ciężko, żeby znaleźć coś odpowiedniego, a co dopiero będzie w Warszawce? boję się myśleć o.O mhihi xD

    List na położnictwo jeszcze nie było? Wgl co ten WUM wyprawia z tą rekrutacją, człowiek czeka i czeka i denerwuje się tylko 😛

    ale póki co jesteśmy na tym samym kierunku ^^

  6. bezgustu pisze:

    Warszawa jest fajna, nie masz się czego bać 🙂

Skomentuj

