pudrowe body; the age of dissonance!

***

Change is not something that we should fear. Rather, it is something that we should welcome. For without change, nothing in this world would ever grow or blossom, and no one in this world would ever move forward to become the person they’re meant to be.

Hej. Jako że dawno nie wrzucałam żadnych zestawów, dzisiaj pokażę Wam dwa, z udziałem ubranek, w które ostatnio się zaopatrzyłam. Ale to za moment, bo na początku chciałabym Was prosić żebyście jutro bardzo, bardzo mocno trzymali za mnie kciuki, kiedy to dowiem się czy dostałam się na położnictwo na WUM. Jeżeli tak będzie, to nawet nie będę się zastanawiać, a wybór kierunku na ten rok będzie przesądzony. Jeżeli nie, to wtedy pomyślimy. Zdaję sobie sprawę że jakiś naćpany idiota wymyślał przelicznik na tej uczelni z podstawy na rozszerzenie, ale cóż … nic już nie zmienię. Modlę się tylko żeby nie było zbyt wielu chętnych po podstawowej biologii … bo wszyscy którzy widzieli arkusz z tego roku, wiedzą na jakim była ona poziomie. W takim momencie najbardziej żałuję że nie pisałam podstawy. Ok, ok, jutro będziemy myśleć, a póki co skupię się na tych zestawach i zmykam na spacer i lody.

Na pierwszy ogień idzie pudrowe body, które umieściłam w poprzednim wpisie. Do niego dobrałam krótkie spodenki, dodatki w kolorach brąz+róż i balerinki, które mam już drugi sezon. Cieszę się okropnie że rok temu kupiłam dwie takie same pary, bo są to do teraz moje ulubione buty (jedne już się zniszczyły, i już jakiś czas temu się z nimi rozstałam).

body, bransoletki – New Look ; spodenki, balerinki – H&M ; pasek – Pull&Bear

Drugi zestaw składa się ze spódniczki, którą też mieliście okazje już poznać. Od początku, jak ją tylko zobaczyłam, stwierdziłam że będę do niej dobierać kolory białe, tak aby całość wyglądała jak szkolny mundurek. Normalnie będę śmigać do tego w granatowych tenisówkach, jednak dzisiaj dobrałam do całości brązowe koturny.

spódnica – Pull&Bear ; bokserka – Zara ; koturny – Stylowebutki

PS: Już wczoraj oglądnęłam całą relacje z ostatniej premiery Harrego w Londynie. Płacząca Emma, ta ich wspaniała trójka, ci wszyscy fani, aktorzy … Sama siedząc przed laptopem ryczałam jak dziecko. Jednak sukienka Em nie przypadła mi do gustu, tak jak te, które ubierała na poprzednie premiery. Pomimo cudownego koloru, i gorsetu, wszystkiego było według mnie za dużo. Niby wszystko wyważone, krótkie włosy + rozkloszowany, większy dół … Jednak bywało lepiej, Em. Ale tego dnia miałaś wszystko wybaczone, za wszystko co zrobiłaś dla tych ekranizacji. Smutno, … jakoś.

10 thoughts on “pudrowe body; the age of dissonance!

  1. Kacha pisze:

    Jeśli złożysz papiery,dalej jesteś brana pod uwagę na innych uczelniach / kierunkach 🙂 A i papiery można wybrać w każdej chwili 🙂

  2. vuze pisze:

    drugi zestaw + białe tenisówki, będzie wyglądało bosko:D
    haha jestem 20 na liście rezerwowej na pielęgniarstwo, i chyba 20 lub 21 na HS.. co za przeklęstwo! xD ludzi nie tylko ratuje ta banalnie banalna podst biologia, ale np. dyplom zawodowy lub dyplom ukończenia kursu pierwszej pomocy [to dopiero jest śmieszne:P] .. ci z biura rekrutacji też nie mają już czego wymyślać.. ale jestem pełna optymizmu i czekam na II listę. Oby tylko udało się na HS, rarr.. A Ty jak tam? :*

    • withi pisze:

      No tak myślałam, bo niby nie chodzę jakoś często, ale pamiętam że byłam w październiku chyba … także poczekaj, jeszcze sobie pozbierasz ; *

      Ja na pielęgniarstwie niby jestem, ale na liście na położnictwie sobie czekam. Ei, może Ty wiesz co mam robić … bo tak, papiery mam zawieźć do czwartku do 13, a druga lista jest na WUMie niby w środę (ale to obowiązuje tylko lek, stome i farme, czy już wszystko?) … Gdyby była w środę to ok, dowiem się czy zrezygnowali i może wskoczę, więc załatwię to od razu, ale jeżeli jest załóżmy później i będzie taka sytuacja, że złoże na WUM papiery na to pielęgniarstwo, to już nie jestem brana pod uwagę w następnych listach na położnictwie? Nie wiem co z tym robić, a może się orientujesz?

      Dasz radę ! To z tymi kursami to jest faktycznie śmiech … bodajże 50 pkt za takie gówno, nie? Mi na poło do progowej brakuje kilku pkt, a tak to już siedziałabym cicho. Najgorsze jest to że kiedyś w szkole był ten kurs czy coś i zastanawiałam się czy brać udział … ale wypadł mi wyjazd (a naprawdę chciałam, bo tak po prostu, chciałabym wiedzieć co zrobić w danej sytuacji, np przy wypadku). No nic, damy radę. Ty wolisz na higienę prawda ? ; >

  3. yournickname pisze:

    Body cudowne *,* (i dołączam się również do zachwytów nad Twoimi nogami – idealne kolana ;)). Sukienka Emmy mnie w sumie się podobała, ale właśnie – do samej Emmy wydawała mi się niezbyt pasować. Pozdrawiam;)

    • withi pisze:

      Grubiutkie i krótkie, uh, najlepszy z możliwych zestawów -.-
      Ale że siebie lubić trzeba (moja teoria w końcu xDDD), to i je po dłuższym czasie zaakceptowałam *.*

Skomentuj

