debiut jeansowej kamizelki ; Ola Klim ;*

***

(pomimo że róż nie lubię, to jest to najpiękniejszy kwiat jaki w życiu widziałam i naprawdę kamera tego nie oddaje ; co lepsze – jego kolor totalnie mnie zainspirował … do czegoś, na co nie mogłam się do dzisiaj zdecydować i sprecyzować co w zasadzie, ostatecznie chcę uzyskać. thanks, little, raspberry rose)

***

Kilka zdjęć z dzisiaj, ze spotkania z Klimkiem Olkiem i co ważne – debiut mojej wyćwiekanej własnymi palcami (nie obyło się bez krwawienia :() jeansowej, baaardzo starej kamizelki mojej mamy, o której kiedyś wspominałam w tym wpisie: kkklik. Efekt końcowy mi się podoba, myślę że całość lepiej wyglądałaby ze zwykłymi, czarnymi koturnami, i np czerwonymi spodnami, bądź takimi z ekologicznej skóry, ale nie pomyślałam nawet o tym wcześniej😉 I przepraszam za moje wybiórczo pomalowane paznokcie, ale naprawdę nie miałam czasu i pomalowałam tylko kilka -.- A niżej jeszcze wrzucam dla Was jeden kawałek z filmu pt: Dear John, który mnie totalnie rozwalił, jeżeli o napływ łez do oczu chodzi. Do końca nie ogarnęłam końca, więc wymyśliłam sobie sama swoje zakończenie. Kocham takie filmy ! :

(trzy łyżeczki głoda !)

2 dni, 2 dni, 2 dni … Asia zaczyna mieć przyjemne dreszcze na samą myśl uh, i złowieszcze sny również … Pozdrawiam !

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „debiut jeansowej kamizelki ; Ola Klim ;*

  1. cokolwiek za te dwa dni będzie* to i tak jestem zazdrosna!

    *czemu wydaje mi się, że chodzi o Rodża? : D

    • withi pisze:

      Nie nie, to nie o Roga chodzi. Ten dżentelmen póki co gra sobie ładnie i tak, że znowu daje mi same okazje do wiary że ten Wimbledon możemy wygrać … Zobaczycie *.*

  2. vuze pisze:

    róże są bee, naaaj tulipany ;DD
    a do czego 2dni ;>?

    • withi pisze:

      Owszem owszem ! Ja zawsze za to miałam słabość do stokrotek i niezapominajek. Takie malutkie, niewinne i piękne. Róże dla mnie były zawsze takie na siłę wychwalane, zbyt ‚pewne siebie’, jakkolwiek to brzmi jeżeli popatrzymy na kwiaty, ale pewnie wiesz co mam na myśli ; D

      Nie powiem ; !😉

  3. Dina pisze:

    Piękna kamizelka, piękne masz kopytka kochana, cudaśne buciki, och ach. Kocham „Dear John”, ale to już wiesz, w ogóle Sparks jest fenomenalny i wszystkie jego książki miażdżą. Linn poleca film, a ja książkę, jeśli znajdziesz czas. Jodi Picoult „Drugie spojrzenie”. Czytałam ją zaraz po „I wciąż ją kocham” Sparksa („Dear John” jest adaptacją filmową) i byłam totalnie oczarowana. Coś zupełnie innego niż „I wciąż ją kocham ale i tak fenomenalna,🙂 I kocham buty kolezanki!!!!

    • withi pisze:

      To do zdjęc buciaki i na moich nóżkach, ale to zobaczysz jak z Madzią stworzymy ! Ola też ma cute, takie brązowe, na jednym zdjęciu widać *.*
      Książki Jodi znam wszystkie niemal na pamięć, ‚Wciąż ją kocham’ czytałam zaraz jak tylko pojawiła się w okładką plakatową, a Sparks to Sparks – nie trzeba nic pisać.
      😉

  4. Linn pisze:

    oglądałam ten film i pomijając grę aktorstką tytułowego johna, również byłam nim oczarowana. a ta piosenka – dzięki Tobie odkryłam ją na nowo i teraz leci mi w głośnikach i przyjemnie umila czas🙂 Aś obejrzyj sobie „Adam” – oglądałam ostatnio i myślę, że przypadł by Ci do gustu +gratis: http://www.youtube.com/watch?v=nppGAVqn0fk&NR=1

Skomentuj

