what goes around comes back around !

***

You say that you love rain, but you open your umbrella when it rains. You say that you love the sun, but you find a shadow spot when the sun shines. You say that you love the wind, but you close your windows when wind blows. This is why I am afraid, when you say that you love me too.

William Shakespeare

Pobawiłam się dzisiaj starymi, hipisowskimi jeansami-dzwonami Levis’a mojej mamy (ale cii, na razie nic o tym nie wie :)) i stworzyłam z nich krótkie, wyjątkowo modne w tym sezonie spodenki. Albo inaczej – spodenki można nosić zawsze, nie tylko tego lata, żeby nie było, choćby ze względu na ich powszechnie znaną wygodę, wychwalaną przez każdą osobę, które je chociaż raz przyodziała, ale takich, w takim odcieniu jeansu nie spotkałam. Chcę z nimi coś jeszcze zrobić, myślałam o kolorowych spray’ach (jeszcze mam tego sporo, z czasów kiedy to latało się po Zamościu i malowało przeróżne ‚dzieła’ ehm), ale ten pomysł muszę jeszcze dopracować. Dodałam do tego koronkowe body z Topshop’u, górę od kostiumu kąpielowego H&M (lubię go nosić pod bluzki, lubię jego wzór), brązowe buty Promod i w zasadzie to wszystko. Zastanawiałam się nad jakąś biżuterią, ale postanowiłam że góra od stroju wystarczy. Mało, a letnio i ok. Co ciekawsze, w końcu dostałam moją wygraną perfume Niny Ricci – L’Elixir i pomimo, że wcześniej sprawdziłam jak pachnie w Sephorze, mogę teraz śmiało wpisać ją na czwarte miejsce na mojej liście ulubionych perfum. No cudo, Chloe idzie na chwilę w odstawkę, przepraszam ; – (

Poza tym dzisiaj rano, w dosłownie ponad godzinę, ogarnęłam wieeelką szafę, a raczej najniższą szufladę mojego łóżka, która jest naprawdę olbrzymia. Czas byłby genialny, gdyby nie to że na razie ogarnęłam może 1/3 tej szuflady, mimo wszystko jestem koszmarnie dumna z tego, że w końcu zrobiłam jakieś postępy jeżeli o nią chodzi, po kilku, jak nie kilkunastu latach ahaha. Znalazłam w niej tyle moich ukochanych pluszaków, jak zobaczyłam jednego, mojego ulubionego w dzieciństwie, to go przytuliłam i się poryczałam … Wracając do głównego wątku, pośród tych ‚śmieci’ znalazłam samochodzik, który Tat kupił mi na którychś tam wakacjach. Nie byłoby to aż tak ciekawe, gdyby tym samochodzikiem nie był żółty Smarcik ! Pamiętam że mój brat zawsze kupował sobie jakieś Ferrari i podobne, natomiast jak widać moja miłość do Smartów trwa już trochę. I to nic, że pewnie w przyszłości przyjdzie mi w nim zginąć … A tak serio to w tym Smarcie wygląda się fajnie i pasuje on do młodych osób, kiedyś wolałabym coś większego i jednak bezpieczniejszego. Ale to tam, takie sobie gadanie … W desperacji zarekrutowałam się jeszcze na pielęgniarstwo na WUM ! Coraz bliżej wyniki, coraz częściej dopadają mnie myśli że nie będę mieć nawet głupich 70% z bio … więc i lekki strach się odezwał. Się zobaczy … Zmykam do parku do mojej Iz, Izki-Walizki ! ❤

Advertisements

3 thoughts on “what goes around comes back around !

    • withi pisze:

      Owszem ! Im bliżej tym bardziej głupieję. Nie chcę innego miasta ! Choćbym miała sie dostać na to głupie SGGW na jakieś kuźwa ogrodnictwo ahahahah, czy też leśnictwo, jeszcze większe ahahaha. Nie no, zobaczymy. Pielęgniarstwo niby gorsze od położnictwa, a przynajmniej ten drugi kierunek to mój drugi wymarzony zaraz po diet, no ale mogę później ewentualnie myśleć o przenoszeniu. Ok, póki co do 30 czerwca jestem out i o tym wcale, ale naprawdę – WCALE nie myślę 😉

  1. vuze pisze:

    Uwielbiam smarty,bo są przeurocze, takie kobiece, małe i zgrabne,a co najważniejsze, są tak malutkie, że dużo miejsca do parkowania nie potrzebują 😀 faceci to wiadomo ferrari czy porsche, byleby dużo pod maską i szpan był. Kobiety raczej patrzą na wygląd i praktyczność.. ^^
    Też rekrutuje na pielęgniarstwo na WUM,sasa^^ ale fakt faktem, że im bliżej tym bardziej ogarnia taki strach, że nie wiem jak ja wytrzymam do tych pierwszych list rekrutacyjnych 😦 ale nie ma co, musi się nam udać! Oby nasze prace z biologusi wpadły w rączki jakiegoś miłego egzaminatora:D [prosi!]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s