best thing I never had

***

This beautiful city seems empty. All the people in the world and you can still feel lonely. What’s the point of having it all without the person you love? Sometimes you just need to start again, in order to fly.

Witam. Też lubicie spotkania ze starymi, dobrymi znajomymi po dobrych trzech latach? To jest coś wspaniałego, można gadać i gadać! Jest tyle tematów, tyle zaległości ah … Ale do rzeczy, byłam wczoraj z Ann na spacerze, z tej też okazji, jako że pogoda nas bardzo, bardzo rozpieszcza, wskoczyłam w jakiś jasny, pastelowy strój, który po dłuższym zastanowieniu całkiem mi się spodobał. Ubrałam do tego spodenki zakupione w Warszawie, głównie z myślą o naszych wakacyjnych, rihannowych zdjęciach z Madz. Całość wygląda w miarę składnie, zgrabnie, delikatnie, wygodnie i co najważniejsze – letnio!

pudrowy sweterek, pasek, bluzeczka pod – Vero Moda ; spodenki, torba, okulary – H&M ; koturny – stylowebutki.pl

A poniżej zdjęcia z Nat, swoją drogą czuję się z tej pierwszej fot taka dumna, że ah … ! Piękne ! ❤ Wy ładnie oglądajcie, a ja zmykam coś zjeść i do weterynarza z Rogem Majkiem, a później na prawie ostatnią teorie ! I wciąż mam wrażenie że coś za mało tego czasu, niby wakacje, a wciąż muszę wstawać o 6 (w zasadzie to nikt mnie nie zmusza, poza żołądkiem, który jest głodny -.-) żeby mieć przed sobą długi dzień i ze wszystkim zdążyć. Love it ! I jeszcze … (liczy…) 13 dni ! <33333333

Obczajcie Myszę na zbliżeniu ! I Bee, dziękuję za to cudeńko … królewno:

3 thoughts on “best thing I never had

  1. kinia pisze:

    Obie piękne ! Wiesz że według mnie od zawsze to był Twój kolor, mowa o pudrowym różu oczywiście. Żan do schrupania. I czekam na liste, sama wiesz o-co-cho ;***

  2. vuze pisze:

    Przez moment myślałam, że to jakieś majtusie, ale czasem tak to jest, że rzeczy nie zawsze odzwierciedlają swój urok, kiedy sobie leżą.. trzeba je przymierzyć 😀

Skomentuj

