zlepek staroci z photobloga ; L’Amour Toujours !

***

I-I-I-I still believe in your eyes
There is no choice, I belong to your life
Because I will live to love you someday
You’ll be my baby and we’ll fly away

Koniec tego odupczania się. Brzuch sprzed roku pilnie poszukiwany, z tej też okazji ogłaszam rozpoczęcie brzuszkowego sezonu. Na początek, żeby może nie przesadzać, powiedzmy 50 na dzień ahahahahahahahhaha. Później się pomyśli o zwiększeniu, o ile wytrwam choćby te dwa dni. A tak seriously jestem na terpii hormonalnej, więc proszę mnie nie irytować i trzymać się na jakiś względny dystans. I mam wakacje, więc tworzenie w miarę składnych zdań to też zadanie z wyższej półki, więc się ładnie żegnam. Ciumasy bobasy

PS: Pooooszło love w niebo, hope so. Ah, i bardzo lubię urodziny Maciusia. Mogę powiedzieć że zakończyłam moją przygodę z abstynencją ahahaha  #

4 thoughts on “zlepek staroci z photobloga ; L’Amour Toujours !

  1. kinia pisze:

    Kociak ! Wiesz że tu bywam, a nie piszę bo gg nam to ułatwia, ale te zdjęcia wypada skomentować … To jakże namiętne z Rogerem, Twoja klasyka, którą razem ‚tworzyłyśmy’ (pamiętasz mazianie mgłą hahaha?), albo to pierwsze i baletniczka /. No cud. I wiesz że cholernie jestem z Ciebie dumna że się w Krakowie nie zgubiłaś, w innym przypadku przenocowałabyś sobie pod moimi skrzydłami haha. I uwielbiam nowe, różane tło i to zdjęcia na górze, na łózku mm ! ;**********************

    PS: Brzydki avek dostałam ;-/

  2. Monika Dawidowicz pisze:

    Ano pozmieniało się, bo podczas aktualizacji WordPressa straciłam całego bloga :[

    Ja też jestem zdecydowanie za pastelami, chociaż przy mojej ciemnej karnacji praktycznie w każdym kolorze wyglądam ok, to jednak najlepiej czuję się w beżu, przygaszonym błękicie czy brudnym różu 🙂

Skomentuj

