7 days left !

Hej człowieku. Fajny jesteś, ale pewnie o tym wiesz, prawda? Takiego męża szukam jak coś, może jeszcze mieć w sobie coś z Rogera, choćby talent do tenisa oraz głos Majkela. Może też być wege, pić ze mną Kubusie, zagryzając zielonymi Skittlesami i jeździć na motorze. I chętnie pogadam z Tobą o nicieniach, ale jak zaproponujesz inne tematy to rozważę wszystkie za i przeciw.

A ta serio to nie Ty jesteś fajny, tylko ubrania które przyodziałeś.

W końcu to Zara. Męska Zara mr ❤

No, tym razem wpadnie pierwsza pozytywna ocena z polskiego, bo jak na razie w mojej kolekcji mam aż trzy piękne, jedno- ale za to długo-nogie pałeczki, ale dzisiaj ładnie i dzielnie zaliczyłam kartkówkę z ‚Tanga‚. Co więcej ze szkolnych spraw? Kocham być w trzeciej klasie, kończyć lekcje o 10, wychodzić sobie kiedy chcę, chodzić w piękną krateczkę na przedmioty, które są godne uwagi, omijając te, które do zbyt ciekawych nie należą. Czuć się jak prawie student, odliczać dni do najdłuższych wakacji i w ogóle – ta pogada, ah. Zastanawiam się jak by tu zmobilizować swój mózg, żeby zaczął coś wchłaniać, jeszcze tylko te kilkanaście dni? Jakieś sposoby, propozycje? Wyczytałam gdzieś że gumy Orbit zielone ponoć pomagają, dlatego też dziennie ‚zjadam’ całą pakę 40 drażetek, ale jak widać uzyskuję jak na razie efekt odwrotny …

Anyway, matmo – wyzywam cię !

2 minuty później, po przeglądnięciu zadań z ciągów: albo nie, podziały komórkowe są bardziej interesujące. A tak szczerze to dzisiaj jakoś (nie)wyjątkowo mi się nie chce. Poza tym, wczoraj znalazłam w końcu czas na oglądnięcie 18 odcinka, 7 sezonu GA – The Song Beneath The Song. Ogólnie miałam większe oczekiwania, miało to być w końcu coś extra, pierwszy muzyczny odcinek. Szczerze, nic specjalnego. Jedyny plus to kolejna popisowa operacja Cristiny i płaczący Mark, ah. Co najlepsze, co wprost wielbię jeżeli o ten serial chodzi – jeszcze 23 dni do premiery 19 odcinka -.- Brawa, taak.

Na koniec taki mały bonus dla wszystkich wytrwałych, czyli Rog Majkel (ze swoją szynszylową pupą) z lotu ptaka. Enjoy i na rower wypad (a ja do spania się udam, a tym samym ulegnę mojej przemęczonej głowie again *.*) !

PS: Nie ogarniam tego, ale z moich obliczeń pozostało przede mną aż … 7 dni szkolnych. Ah ! Brzmi to tak nierealnie, tak matematycznie niewymiernie, irracjonalnie, nielogicznie, tak cudownie, tak wakacyjnie, tak truskawkowo. Też to czujecie ? *.*

PS2: Rodzinnie coraz lepiej !

Skomentuj

