elegantsza strona dresów / my vision of tracksuit outfits

i want to be alone star

Obiecane zestawy z dresami, ponieważ kilka osób mnie o to już od dłuższego czasu prosiło. Chciałabym je dokładniej omówić, ale nie wiem co z tego ostatecznie wyjdzie, bo z pisaniem i mówieniem ostatnio u mnie nie za dobrze. No ale, miałam wrzucić moje wersje łączenia, z pozoru sportowych i niemających nic wspólnego z elegancją, dresów z właśnie ubraniami i dodatkami, które wyłonią tę bardziej kobiecą i stylową ich stronę. I tak też zrobiłam, a efekty możecie podpatrzeć niżej. Jak się spodoba, to czekam na komentarze, będzie mi bardzo miło:

połączenie cudownych, szarych dresów z błękitnym gorsetem, pudrowymi dodatkami i najbardziej stylowym dodatkami, czyli rzecz jasna mowa o szpilkach Louboutinkach. przepraszam że własnie one, wiem jak ich ceny mogą wpłynąć na nastrój 99,9% kobiet na świecie, ale tak naprawdę każde szpilki będą odpowiednie + marynarka = idealny zestaw na każdą niemal okazję, od głupiego wyjścia do kina, po spotkania czysto biznesowe

kolejne szare dresy, tym razem z połączeniem równie luźnej bokserki z kwiatowym motywem oraz z butami i torebką w namodniejszym, karmelowym kolorze (to te mangowe buty kochani). a wszystko otulone kilkoma kroplami mego Chloe (<3)

ten zestaw (kolejne szare dresy – mam do nich chyba jakąś słabość) należy do tych bardziej delikatnych, tzn łączymy je ze zwykłą, białą bluzką, do tego pudrowy sweterek i biżuteria. mocnym akcentem niech będzie kolor paznokci (ktoś powie że idiotycznie połączyłam ciemny niebieski z delikatnym kolorami – a mi się własnie podoba. nie zawsze wszystko musi do siebie idealnie pasować, a już na pewno nie muszą paznokcie) i masywne i sprawiające wrażenie ciężkich – zamszowe platformy

jak widać wszystkie powyższe zestawy łączyłam z butami na obcasie, bo nie będę odkrywcą jak napiszę, że jednak dresy, w tej eleganckiej formie, najbardziej komponują się w połączeniu z obcasami, a jak już jest się mojego wzrostu, to jest to niemal konieczność. są jednak osoby wysokie, chociaż to nie jest jakaś regula, gdyż jak popatrzymy na powyższy outfit, to śmiało możemy wyobrazić sobie w nim osoby niskie (ja siebie w tym jak najbardziej widzę). połączyłam błękitne dresy z jasnym, różowym topem (do niego koniecznie biała bluzeczka na ramiączkach pod spód), do tego brązowe dodatki w postaci torby, lakieru na paznokciach, makijażu (uwielbiam połączenie blady róż + brąz !) i koszmarnie modne w tym seoznie oxfordki (jak ktoś woli – jazzówki) ! sama szukam takiego modelu, byłam już o milimetr od zakupu pewnych, karmelowych w H&M, ale stwierdziłam że za kilka dni pół Rzeszowa będzie miało je na nogach i jak teraz widzę – wcale się nie myliłam. ah i myślę że fajnie będzie jak torba będzie przerzucona przez ramię, efekt będzie lekki i taki … zwyczajny w swej całej oryginalności (?)

I jak Wam się podobają? Mam nadzieję że chociaż trochę spełniłam oczekiwania osób proszących o umieszczenie mojej wizji łączenia dresów, do których tak wiele osób wciąż nie może się przekonać (w tym moja mama, choć powoli ją reformuję, zwłaszcza pokazując jak sama łączę moje, jak dotąd, dwie mary dreasiaków)

***

A tak poza tym to jestem w koszmarnie głębokim i śmierdzącym dole. Tragicznie żałosnym i obrzydliwym dnie. Byłam pewna że takie rzeczy mają miejsce w najgorszych, najbardziej przyziemnych serialach i filmach. Że takie rzeczy nie zdarzają się w normalnym życiu. A jak zdarzają, to naprawdę – raz na milion i na pewno nie mnie …

Grunt, że mogę komuś poprawić humor kolejną próbną maturą z biologii napisaną na 85%. Szkoda że mój humor nie chce również, na chociaż moment, podskoczyć. I póki co nie podskoczy.

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ubrankowe zestawy., World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „elegantsza strona dresów / my vision of tracksuit outfits

  1. Mo vs Mo pisze:

    Całkiem nieźle Ci wyszło z tymi dresami 🙂 Ja osobiście nie mogę się przekonać do ich noszenia w „eleganckim” stylu, ale często spotykam kobiety, które noszą je z klasą i wygląda to całkiem nieźle 🙂

    Pozdrowienia
    Mo
    http://www.movsmo.net

    • withi pisze:

      Oj wygląda, a jeszcze jak ktoś ma nogi do nieba to w ogóle obłęd. Radzę się przekonać, bo dresy to naprawdę fajna, stylowa i wygodna sprawa ;

      Pozdrawiam ciepło

  2. kacha pisze:

    Nie mogę nigdzie znaleźć takich 😦 Napiszesz mi z jakich to sklepów, szczególnie te błękitne? ❤ A jeśli mogłabyś to byłabym strasznie wdzięczna za link z allegro, może spotkałaś tam już właśnie dresy godne uwagi 🙂 Bo szukam już od 2 miesięcy i jak nie było widać tak dalej nie widać 😦

    • withi pisze:

      Oj to są głównie takie hm, firmy albo koszmarnie drogie, albo nie ma ich w Polsce, więc lipa. W zasadzie zrobiłam to czysto obrazowo, tzn żeby pokazać jak można fajnie połączyć, ale każde dresy, niekoniecznie dany model z konkretnego sklepu. Te błękitne to akurat BARBARA BUI (jeżeli bardzo chcesz wiedzieć to ten model kosztuje 1055zł – doskonale Cię teraz rozumiem, wiem jak takie informacje mogą zepsuć nastrój), jakby się dokładnie przyjrzeć to nie są to typowe dresy, bardziej marchewki, albo marchewko-podobne, jak dla mnie. Głównie polecam zajrzeć do Zary, Mango, Stradivariusa czy Pull&Bear, chociaż Topshop też na pewno ma … Co do allegro to jak bede mieć chwilkę to poszukam czegoś.

      I wrzucę moje, ale jak tylko będe mieć wolną chwilę, czyli w najbliższym czasie raaczej nie.

  3. kacha pisze:

    dzięki 🙂 fajna stylówa. a możesz wrzucić fotki swoich dresów ? 🙂 bo ciekawa jestem jakie posiadasz 🙂

Skomentuj

