zimowe cudaki ; dust in the wind

Na szybko i na momencik się dzisiaj tu pojawiam, żeby pokazać Wam jakie cudeńka znalazłam i pochwalić się moją wrodzoną inteligencją, popartą kolejnym dowodem. Otóż wywaliłam dzisiaj cały, nowy mus do twarzy Loreal, zamiast prawie pustego opakowania, które stało obok. Uh, poza tym nie byłoby to może i takie straszne, gdyby nie papiery na konkurs Tomasza, które miałam zanieść do jego agencji, które również wylądowały … w koszu. Bynajmniej nie specjalnie, do tego stopnia głupia nie jestem. Po prostu, jakoś tak znalazły się pomiędzy innymi, niepotrzebnymi kartkami. Ale to już zostało mi wybaczone, a nowy mus też został zakupiony więc powiedzmy, że sytuacja jest opanowana.

W zasadzie to te słodziaki wpadły mi w oko całkiem przypadkowo. Nie miałam ochoty na zimowe buty, gdyż takowych nie znoszę i toleruję jedynie moje dwie pary Emuszków. Ale jakimś dziwnym trafem wpadły mi w oko i wylądowały w mojej kolekcji. Są cudowne, piękne, zajebiście wygodne, śliczne, kochane i w ogóle <3. Buty marzenie. Jestem wyższa o jakieś 7cm, przy tym tego w ogóle nie czuję i mogę śmigać w nich cały dzień. Buty zakupiłam w Ryłko. No coś uroczego, w rzeczywistości są o niebo piękniejsze ; – )

I jeszcze kurteczka, która w zasadzie wygląda na tych zdjęciach na dość męską, ale jest śliczna i cieplutka. Już jakiś czas temu wymierzyłam ją w katalogu GreenPoint’a i od razu mi się spodobała. Teraz muszę tylko znaleźć jakiś brązowy albo beżowy, długi, ciepły i gruby szalik, taki żebym mogła się nim najlepiej cała owinąć. W Reserved takowy jest na manekinie, ale oczywiście ściągnąć nie mogą : | Nie to nie.

Ale te zwierzaki okazują sobie miłość … Wiecie że samce takich rybek, zwanych matronicami, w momencie w którym spotkają przypadkową samicę przyczepiają się do niej i zrastają, tym samym stając się swoistymi pasożytami zewnętrznymi? To takie urocze, … i przyszłościowe. Ah, a rekiny tak naprawdę nie chcą atakować ludzi. One po prostu mylą sylwetkę pływaka (zwłaszcza takiego na desce) z foką albo uchatką./

Tymczasem znikam załatwić kilka spraw, na basen i odwalić jakąś głupią prezentacje na PP żeby jutro mieć wolne i nie zawracać sobie głowy takimi głupotami. Nie wiem jak zareaguję na widok białego, brzydkiego, zimnego czegoś za oknem, co ma się ponoć pojawić u nas za tydzień, ale postaram się do tego czasu przyzwyczaić mój organizm, dlatego tez idę zjeśc loda (swoją drogą mam całą zamrażalke w Big Milkach i rożkach – jeszcze z zapasów gromadzonych w lecie :O). No a poza tym te buciaki jakoś tak pozwolą mi przetrwać zimę … łagodniej. Jak nie wiecie to jestem koszmarnym zmarzluchem. Ale koszmarnym w dosłownym tego słowa znaczenia, nad czym często ubolewam jak mam drgawki przy 15stopniach na zewnątrz.

A teraz zmykam. Trzymajcie się cieplutko i udanego weekendu ; – )

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „zimowe cudaki ; dust in the wind

  1. katie pisze:

    Jak to jest, że jesteś zagorzałą wegetarianką, a nie sprawia Ci problemu noszenie butów wykonanych w całości ze skóry? (mam tutaj na myśli emu, zrobione z owczej skóry)

    • withi pisze:

      Dzięki Bogu przed zakupem moich w Venezie pytałam dokładnie sprzedawców o to z czego są wykonane. Moje są tylko i wyłącznie zamszowe. Te australisjkie fakt – są z owczej, ale są idealne zamienniki, zresztą nawet Emu Australia posiada taką kolekcje która ma tylko i wyłącznie emuszki ze skóry ekologicznej. Na razie takowych nie kupiłam, a już na pewno nie noszę, jak to ujęłaś w swoim komentarzu, więc spokojna głowa.

  2. mrau pisze:

    Racja – są idealne. Emu mi się nie podobają, ale te brązowe są super, takie w starym stylu, ale będa do Ciebie pasować, zwłaszcza do włosów tak myślę.

    Duży plus za gust.
    Pozdrawiam

Skomentuj

