majkelkowe ‚you are not alone’

„These lonely nights are hard to get through,

I will keep you in my eyes by making you a dream.”

Nie powiem – interesuję się polityką. Kiedyś owszem – można było mi zarzucić kompletną ignoracje jeżeli o sprawy bieżące i nie tylko chodzi, ale obecnie jednym z ciekawszych zajęć na chwilę obecną, byłaby konwersacja z ulubionym Jarkiem Kuźniarem na temat każdy, w końcu z nim to nawet o pogodzie przyjemnie się rozmawia. I nie żeby było to spowodowane tym, że niby WOS pragnę zdawać, bo nie pragnę. Oglądam wiadomości, czytam sporo gazet i od czerwca nie opuściłam żadnego ‚Wstajesz i wiesz’, tylko i wyłącznie z czystej przyjemności i tego, że lubię wiedzieć co się obecnie dzieje. W zasadzie to w opuszczeniu, nawet gdybym chciała, od kilku miesięcy przeszkadza mi mój zegar biologiczny, który wciąż i wciąż budzi mnie przed 6, dlatego też dzień rozpoczynam z TVN24 i pysznym śniadankiem. Ale wracając do tematu, to gdzie jest krzyż? (w końcu, uf)

2:46 – 2:57

Kochane Majkelątko i jego cudowne, perfekcyjne 11 sekund, które sprawia że mam łzy w oczach < 3 Zmykam na angielski, a Wy trzymajcie się ciepło, za kilka dni się tu ponownie pojawię , pap

bluzka, sweter, spodenki – Vero Moda; torba, szali, rastopki, tenisówki – H&M


Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „majkelkowe ‚you are not alone’

  1. dawid pisze:

    piękne to pierwsze zdjęcie

  2. kinga pisze:

    Moja seksi pupa ;**
    Szary + blady róż + sometimes brąz = Asia .

Skomentuj

