not myself tonight ; i cała reszta

– I’d notice. – What? – If you went missing, I’d notice.

w następnym wpisie postaram się wrzucić debiut majkisiowej sentencji na mej nagiej szyi

Ulala, długo mnie tu nie było, za co z góry przepraszam. Co się dzieje, co się dziać powinno? Otóż, wyobraźcie sobie że skończyłam wszystkie królestwa, zostały mi tylko zwierzęta w które wchodzę pełną parą i nadzieją na pozytywne zdanie matury. Już mam za sobą upojną godzinkę z parzydełkowcami. Naprawdę na początku wakacji nie spodziewałam się tego, że tak się zmobilizuję. Jestem w szoku. Ponadto Roger Majkel rośnie w zastraszającym tempie, wnioskuję to po coraz to dłuższym ogonie i coraz szybciej przychodzącym zmęczeniu podczas ‚wybiegu’ (nie nie, żartuję Rogi, Ty i ta Twoja forma fizyczna ;*). Jego imiennik za to, Roger ‚Ef’ wygrał w końcu turniej, cudowne Cincy, co dobrze rokuje na nasz turniej na którym w 2006 się poznaliśmy czyli USO i tylko New York przez dwa tygodnie < 3 Wakacje się kończą, ale może to i dobrze? Pieszczę podniebienie zbyt dużą chwilami ilością malin i śliwek, dlatego też doszłam do wniosku iż wypada zacząć je mrozić, na chłodniejsze i skromniejsze w owoce, zimowe dni, co też od wczoraj robię. Tak zwane moje wiewiórkowe zapasy ; – ) Uh, tyle chciałabym napisać, a jak zwykle mam pustkę jak przychodzi co do czego. Tatuaż się zagoił ładnie, a co ciekawe, mimo że mam już go od tygodnia, a po domu biegam tylko w bokserkach (bluzkach w sensie), tatuś nadal go nie zauważył, albo sprawia przynajmniej takie wrażenie. Sądziłam że będzie wrzask, a tu cisza i nic. Mama się trochę obraziła, ale chyba już wszystko minęło i teraz wygląda na to że zamierza się po prostu do końca życia na moją szyję nie patrzeć. Tylko ja jestem w zaistniałej sytuacji najbardziej poszkodowana gdyż okazałam sie totalną idiotką, jeżeli o wybór miejsca chodzi. Chodzi o to, że teraz za każdym razem jak chcę zobaczyć moje cudowne ‚make a change’, musze przeprowadzać dość skonstruowaną akcje tj znaleźć lusterko, ruszyć tyłek i iśc pod drugie lustro. Ale przeszywajace spojrzenia utkwione na mojej szyi są bezcenne. Oglądam ostatnio dużo filmów, wczoraj była ‚Ostatnia piosenka‚ i morze łez, coprawda mniejszej obojętości niż to wylane przy czytaniu książki, no ale mimo wszystko coś chyba ze mną nie-tak, skoro film z Hanią Montanią mnie wzrusza? Ale naprawdę jest smutny. Dzisiaj czas na ‚Mechanika‚ z Christianem i ‚Człowieka w ogniu‚ czyli bardziej ambitne i mniej łzawe kino. Ah, i ‚Salt‚ jest okeej, ciul że przez 3/4 filmu patrzyłam na Anggie i jej usta () i w zasadzie to do końca nie wiem o czym jest ? :O

dla Izki jako dowód, że wygrałam z kościuszkowym po 6 dniach męczarni i ułozyłam jego racławice

Tym samym żegnam się z wami (ulalal, jakie rymy), mówię do-zobaczenia za kilka dni i zostawiam Was z cudownymi sukienkami, które niebawem pojawią się w naszych sieciówkach H&M i już nawet wiem, którą sobie kupię ! ; – )

P.S: Wielu z Was pyta się mnie czy taka decyzja na całe życie (uh, można usuwać co prawda, ale nie po to robiłam żeby dwa razy bardziej cierpieć) i perspektywa że za kilkanaście czy kilkadziesiat lat nadal będe go miała na sobie mnie nie przeraża. Boże, nie ma gorszego myślenia niż takowe. Za 70 lat moja szyja będzie na tyle pomarszczona i brzydka, że będzie mi totalnie zwisać czy jest na niej coś czy też tego czegoś tam nie ma, a póki co jestem piękna i młoda, a mój tatuaż jest jeszcze piękniejszym dodatkiem do mojej pieknej szyi także sorrry , wybaczcie.

P.S 2: Tatuś zobaczył. Pomiział mnie po szyi, spytał: a co to? , słysząc wymowne milczenie (czekałam na burze) zadał kolejne pytanie: zmywalny?, kolejne milczenie z mojej strony i  trzecie pytanie z jego: mamuńcia wie? Coś tam ładnie powiedziałam, że jest niezwykle spostrzegawczy i takie tam, i to wszystko, szok ! Myślałam ze naprawdę będę zmuszona skorzystać z usług hotelarskich Tomasza, bądz Kaś, uf ; D


Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „not myself tonight ; i cała reszta

  1. asiaczi pisze:

    o cholera,te dwa pierwsze Twoje zdjęcia powalają mnie na kolana.
    co do mrożenia malin,sama nie wiem czy się na to zdecydować. w zeszłym roku w zimie dostałam od cioci takie i były jakieś kwaśne😦 a ja kocham słodkie malinki : D
    to dobrze,że jesteś zadowolona z tatuaży. mi się podobają jakieś takie malutkie gwiazdki za uchem albo coś na plecach tak na dole : )
    zrobiłaś mi ochotę na ten sos Łowicz,więc go kupiłam i wcinam z ciemnym ryżem,pychotka!
    podziwiam Cię za cierpliwość w puzlach,chociaż to na pewno musi być dobra zabawa🙂

  2. kinga pisze:

    Bobas.
    Bobas w koronce = <3333333333333333
    I tak właściwie Aś, ogól nogi ! Skandal. S K A N D A L xDDDD

    ;****

Skomentuj

