Roger Majkel I

Ah, muszę Wam kogoś przedstawić. Tak zbieram się i zbieram, żeby zrobić mu zdjęcia, ale póki co wolę go fleshem nie straszyć, więc jakość jest jaka jest. W przyszłości będą lepsze, promise. Póki co nacieszcie oczęta tym cudownym, szarym widokiem. Słodziak ma troszkę smutne oczka, ale to cały urok szynszylek.

Dokładnie o 20 wczoraj w moim domu zameldował się Roger Majkel I , czyli mój nowy, szaro-futerkowy współlokator. Szynszek jest cudowny, zdjęcia oczywiście tego w pełni nie oddają, więc musicie uwierzyć na słowo. Już go powoli oswajam, jeszcze boi się poszczególnych dzwięków, ale to zrozumiałe. Dzisiaj rano obudził mnie o 5 i godzinkę z nim leżałam w łóżku 😉 W dodatku szynszek jest już teraz trzy razy większy od Parszywka, a ma dopiero 3 miesiące. Wolę nie wiedzieć jaki będzie za rok ;-O

Oczywiście pokazałam mu już mase zdjęć Parszywka ; ) Jutro jadę kupić jeszcze jakieś dodatki do klatki, miske do kąpieli, jakieś witaminki i szelki, dzięki którym będziemy wychodzić na spacery ;D Jak już go tak na 99% oswoje to pojedziemy na grób koszatka.

Wracając do takich bardziej przyziemnych spraw. W szkole powolutku leci, mam za sobą już trzeci dzień po przerwie. Dzisiaj mamy dzień Mamci, więc pamiętajcie o swoich rodzicielkach. Moja dostała od Asi kwiatka, dokładnie pomarańczową lilie, kosmetyki i śniadanie do łóżka (ale to od dłuższego czasu standard :)). Poza tym Roger jest już w 3 rundzie Rolanda. Prezentuje się uroczo, to również do nowości nie należy.

Jeszcze jedna wiadomość. Ponoć blog przez nadmiar zdjęć ładował się baaardzo wolno, dlatego też na stronie głównej zostawiłam tylko dwa najnowsze wpisy. Do starszych możecie wrócić klikając na ‚ostatnie wpisy’ po prawej w kolumnie, albo zjeżdzając na sam dół strony i klikając ‚older posts’.

Na koniec zostawiam Was z madryckimi okiennicami i zmykam na oliwkowo-mleczną kąpiel < 3 Trzymajcie się cieplutko ; *

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Roger Majkel I

  1. Dina pisze:

    Zakochałam się w tym zwierzakuuuu! Jest cudowny, piękny, przeuroczy! Słooooodki maluch! Szynszyle są wielkie podobno 😛 tzn, wielkie jak na gryzonie. Sama kiedyś miałam świnkę morską, która przybrała rozmiary kota małego niemal. o.O Słodki słodki najlepszy!

Skomentuj

