let’s get it started

Withi wita standardowym już let’s get it started . Kolejny blog. Ktoś spyta: nie masz co robić? Powiem inaczej, będzie to w pewnym sensie rozwinięcie tego, co udało mi się tworzyć i pielęgnować przez ostatni rok z kawałkiem. Uwielbiam internet, mimo że grasuje tu tak wiele potworów, które na każdym kroku podcinają Ci skrzydła i dają powody do płaczu i do pewnego rodzaju ‚załamań’. Dzięki Bogu mam to wszystko za sobą, zdaję sobie sprawę z tego, jaką potęge ma internet, oraz z tego że jest to jedyne miejsce które tak naprawdę za pomocą jednego ruchu łączy tysiące ludzi. Powiem więcej – pisanie w takich wirtualnych pamiętnikach sprawia mi cholerną, naprawdę cholerną radośc i przyjemność.

Po co w takim razie kolejny blog? Tylko po to, że photoblog nie umożliwia wrzucania kilku zdjęc pod jedną notką i w ogóle jakis taki ubogi stał się ostatnio dla mnie. Nie wiem, świat pędzi do przodu a ja najwidoczniej mam coraz to większe wymagania.

Na wstępie obiecuję , że postaram się tu często zaglądać, pisać w miarę składnie i bardziej o moim życiu niż to miało miejsce na withi.fbl.pl. Można mi zarzucać że chwilami za bardzo zastanawiam się nad rzeczami, o których na pewno nie powinnam myślec, że za bardzo marzę, analizuję i wyprzedzam fakty. Tak naprawdę uwielbiam pisać w sposób, w jaki to robię, i nikt , naprawdę nikt mi tego nie odbierze. Jest to jedyny dowód na to , że mam coś w sobie z humanistki, pomijając fakt, że obecna szkoła coraz bardziej sprawia, że zatracam w sobie to, co kiedyś tak namiętnie hodowałam i pilęgnowałam, czyli sztukę wyrażania siebie przez to co piszę i mówię, w każdej sekundzie mojego życia.

Nazywam się Asia, za 23 dni stanę się 18nasto letnią obywatelką Polski i będe mogła głosować przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu, który bardzo subtelnie zachęca starsze panie na oddawanie na siebie glosów mówiąc, że ‚chce kontynuować to co zaczął brat’. Taktownie, Jarosławie, nie powiem. Btw, w młodzieży siła. : D Mieszkam sobie w pięknym, acz brzydszym od Wrocławia i Chorwacji, Rzeszowie. Mam masę pomysłów na swoje życie. Każdego dnia spełniam swoje marzenia, te, które są w zasięgu moich łapek, jak i te, które wychodzą w potocznym ‚praniu’. Kocham Rogera. Kocham Majkela. Kocham swoich rodziców i brata. Kocham Kubusia marchewkowo – truskawkowego, warzywa, owoce i płatki Fitness Jogurtowe. Piję wodę litrami, uwielbiam bawić się modą i jestem niestety zakupoholiczką. Dzień, w ktorym nie kupię nowego ubrania, kosmetyków czy czegoś innego, jest dniem straconym. Gram namiętnie w tenisa i podbijam żołądki moich najbliższych. Wychodzę z założenia, że życie jest zbyt krótkie by odkładac coś na później.

Zamierzam tutaj dzielić się z Wami wszystkimi moimi wewnętrznymi problemami, oraz tym zewnętrznymi. W miarę czasu postaram się wrzucać zdjęcia swoje, swoich ubranek, w pewnym rodzaju stylizacji oraz wszystkiego co w danym momencie kręci się wokół mnie. Teraz powiem Wam tylko tyle, że obecnie kręci się wokół mnie Hiszpania. Ale o tym później.

Wróciłam w sobotę z Wrocławia, który pokochałam i w którym pragnę studiować. Ludzie tam są koszmarnie niesamowici. Jest pełno parków, których brakuje mi w Rzeszowie. Pełno uśmiechów na twarzach przypadkowo napotkanych ludzi. 3-poziomowy H&M, bar sałatkowy na każdym rogu, idealne Zoo no i Uniwerek Wrocławski, a tam moja psychologia.

Nie wiem czy ktoś tu będzie wchodził. Nie wiem czy ktoś będzie czytał. Póki co popiszę trochę ‚sama dla siebie’, zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. Pisanie pamiętnika w zeszyciku naprawdę mnie męczy, po prostu wolę walić w klawiaturę niż spędzać kolejne godziny nad zeszytem ( których i tak za dużo spędzam w szkole ) . Jak na początek to się trochę rozpisałam. Zmykam zaopiekować się moją kaleką, mami. Pozdrawiam ciepło z trzeciego piętra.

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

