cudowne mieszkanie Martyny Wojciechowskiej

***

Pani Martyna Wojciechowska zapunktowała u mnie swoim programem ‚Kobieta na krańcu świata’ oraz wszystkimi książkami, związanymi z jej osobistymi wspomnieniami z wszelakich podróży, które dane mi było jakiś czas temu przeczytać (na najnowsze wciąż poluję). Mogę śmiało powiedzieć, że zazdroszczę jej z całego serca – to ile ta kobieta już widziała, jest nie do ogarnięcia przez mój mózg – chwilami myślę, że lepiej nawet sobie tego nie wyobrażać, bo to boli – to bardzo boli :( Jest na pewno niesamowitą osobą, o bardzo dobrym wnętrzu – i o wnętrzu, ale nieco innym dzisiaj będzie, choć również należącym do niej. Kilkanaście dni temu natrafiłam na fotograficzną wycieczkę po jej domu – długo zbierałam szczękę z podłogi, bo cały wystrój, niemal każdy element, wydaje się że został stworzony i zaprojektowany do całości, do tej ‚światowej’ i pozbieranej podczas podróży, kompozycji. Mieszkanie w takich czterech-ścianach musi być przyjemnością – nie wiem jak Wy, ale czasami naprawdę chciałabym być już na tym etapie mojego życia, kiedy będę jęczęć i narzekać: o nie, muszę jechać wybierać meble do salonu … ; co za koszmar – muszę znaleźć odpowiednie dodatki do łazienki, itd, itp. W tym momencie jest to dla mnie niemal jak spełnienie marzeń, wiem jednak, że jak już będę przez to przechodzić, zmęczenie fizyczne i psychiczne na pewno da o sobie znać. Póki co, jak to studentka, zadowolę się IKEĄ, a Was zapraszam na szybką wycieczkę po mieszkaniu pani Martyny :) :

PS: W sekrecie jeszcze cichutko dodam, że wczoraj oficjalnie zostałam opiekunką dwóch, włoskich aniołków: 5letniej Laury i 7letniego Alessandro. Fruwam wysoko w niebie, wiecie? 


Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „cudowne mieszkanie Martyny Wojciechowskiej

  1. ma przepiękne mieszkanie:)
    Pozdrawiam:)

  2. vuze pisze:

    no mieszkanie jak ze snów… :)

Dodaj komentarz

