diamentowa odżywka do paznokci Eveline

***

Tak jak obiecałam – przychodzę z krótką recenzją owej odżywki, którą używam od 5 lutego (+3 dni przerwy, kiedy musiałam zmyć paznokcie na ćwiczenia). Od razu zaznaczam, że nie jestem do końca najlepszym przykładem, czy testerem, ponieważ nigdy nie miałam problemów z paznokciami, a twardą i solidną płytkę odziedziczyłam po tacie, a i nie przypominam sobie aby moje paznokcie uległy kiedyś rozdwojeniu. Jednak efekty widzę i postaram się nimi podzielić (no i plusem jest niewątpliwie to, że przynajmniej podczas jej używania nie obgryzam skórek – to mój olbrzymi problem, nad którym TOTALNIE nie panuję, nie wiem kiedy to robię, a uświadamiam sobie dopiero jak nieświadomie wyrwę sobie ‚pół palca‚, widzę krew i boli jak cholera … masochistyczne dość, ale nic nie działa – próbowałam niemal każdej aptecznej, gorzkiej maści … :( jak macie jakiś pomysł, co mogę jeszcze z tym zrobić – czekam na Wasze rady i komentarze, będę ogromnie wdzięczna za pomoc!). A najlepszym dowodem na to, że owa odżywka robi cuda z paznokci – jest moja mama, która, jak już pisałam, od lat boryka się z problemem suchych, wiotkich paznokci. Jej paznokcie są na tyle słabe, że wystarczy lekkie uderzenie o np zeszyt, a z paznokcia robią się dwa, a nawet trzy paznokcie -.- Mama zawsze mówi, że ma wrażenie że ma ‚papier’ zamiast paznokci, i to jest chyba najbardziej trafne określenie. Powiem tylko, że zdała mi relację na skype, że odkąd używa odżywki Eveline (ona używa tej 8w1), naprawdę widzi stopniową różnicę.

Postaram się zamieścić kilka zdjęć porównawczych, zrobionych na tych samych paznokciach w odstępie kilku dni (dzisiaj kończę porównywanie, bo planuję obciąć :)). Paznokcie są twarde, solidne, i prezentują się o niebo lepiej. Odżywkę nakładamy przez trzy dni – warstwa na warstwę, po czym zmywamy i zaczynamy kurację od nowa. Już po drugiej warstwie, paznokcie nabierają mlecznego odcienia, co według mnie jest bardzo ładnym, naturalnym efektem. Rosną szybciej, są twarde jak diament, a za tak śmieszne pieniądze, myślę że warto kupić odżywkę w ciemno.

Ah, no i dostałam już cztery wiadomości od moich czytelniczek, które po tym, jak umieściłam odżywkę w jednym poście, zakupiły ją i są z niej naprawdę zadowolone.

W drogerii możemy znaleźć kilka odżywek Eveline. Są to:

1. Eveline, Nail Therapy Professional, 3 w 1 60 – sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz
2. Eveline, Nail Therapy Professional, 8 w 1 skoncentrowana odżywka do paznokci
3. Eveline, Nail Therapy Professional, Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci z olejkiem z awokado i witaminami
4. Eveline, Nail Therapy Professional, Maksymalny wzrost paznokci
5. Eveline, Nail Therapy Professional, Multiwitaminowa odżywka z wapniem i kolagenem SOS dla kruchych i łamliwych paznokci
6. Eveline, Nail Therapy Professional, Odżywka wzmacniająca z diamentami

Odżywkę kupicie na pewno w każdym Rossmannie za około 10-12 zł.

Polecam z całego serca ! :)

PS: Jeeej – kkklik :(

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „diamentowa odżywka do paznokci Eveline

  1. kicia1 pisze:

    jak długo można ją używać?

  2. Agata22 pisze:

    Tą odżywke również otrzymacie w Drogerii Natura. Polecam!! :)

  3. nusia pisze:

    odżywka mega (bynajmniej diamentowa,gdyż tylko tej próbowałam) :) mam problem z systematycznością jej stosowania a pomimo to nigdy w życiu nie miałam tak twardych i długich paznokci. dodam tylko że zanim zaczęłam odżywkę stosować przedłużałam paznokcie metodą żelową co sprawiło że moje paznokcie po zdjęciu żelu wyglądały jak papierki i wymagały całkowitego ścięcia. a teraz żaden żel mi nie potrzebny bo mam piękne równe długie twarde pazurki i co najważniejsze wcale się nie rozdwajają :) gorąco polecam

  4. an45 pisze:

    w moim rossmanie nie bylo, a za to w Super pharm tak, choc jak sie spytalam na poczatku to powiedziano mi ze nie maja lakierow Eveline (kolorowych) ale jak wspomnialam o odzywke, to juz tak. ok 11zl.

  5. Agnieszka pisze:

    NIE TYLKO W ROSSMANIE MOŻNA DOSTAĆ TE ODŻYWKI, Ja kupuje je w małym mieście w dobrych sklepach, sprawdzają się super, czasem pytają mnie czy byłam u kosmetyczki paznokcie robić, polecam te odzywki wszsytkich ktorzy mają problemy z paznokciami, od dłuzszego czasu używałam 8 w 1 ale ostatnio zaczęłam diamentową i jest jeszcze lepsza. Pankcie mialam słabe, rozdwajaące się, pękające, a teraz nic się z nimi nie dzieje, nadmieniam iż nie stosuję się do rad, nie zmywam i nie nakładam kolejnej warstwy

  6. Ula5432 pisze:

    Ja wypróbowałam tej odżywki i jest jak dla mnie świetna !

  7. Moje paznokcie z kolei łamią się i to tak boleśnie – nawet to połowy płytki:( Kupiłam wczoraj odżywkę 8 w 1 i już po 2 malowaniu widzę pierwsze efekty!

  8. vuze pisze:

    wczoraj byłam w rossmanie i nie widziałam tej odżywki :( ale jak wrócę do Poznania, to poszukam w super-Pharm :)

    niestety mam ten sam problem, co Twoja mama. Pozdrowionka :)

    • withi pisze:

      Z tego co ja wiem, ona jest tylko w Rossmannie – spytaj jakąś babeczkę gdzie one stoją (zazwycaj tam gdzie przybory do paznokci, a nie na kolorówce, jak można by przypuszczać) :)

Dodaj komentarz

